© 2024 solvo B.V.

Waar moet ik op letten ? kneuzing of toch misschien iets ergers ?

Ik heb ongeveer 6 wk geleden een verdikking opgemerkt op mn linker ribbekast. Ik was eerst bang dat het een opgezette alvleesklier ofzo was maar die ligt achter je ribben en dit zit er op . Paar dagen daarvoor was ik met mn fiets naar rechts gevallen. Zere rechter pols, blauw rechter been, kapotte rechter knie. Maar deze verdikking zit dus links en ik kan niet met zekerheid zeggen of het er voor de val echt nog niet zat . Wel heb ik sinds de val pijn in mn rug _links_ en linker flank als ik mn lichaam goed belast : als ik de wasmand op til of als ik clienten op mn werk uit bed help . Ik zie ook dat de verdikking na inspanning beter zichtbaar is . Ik ben nu 2x naar de huisarts geweest en hij denkt aan een kneuzing ..ik heb overigens geen pijn bij hoesten etc . Ik hoef geen rust te houden dus ik werk normaal . Toch vind ik het raar : na het laatste onderzoek van die verdikking , werd ik een beetje misselijk en sindsdien heb ik dat nu elke morgen en avond . Als ik zelf op die verdikking druk voel ik dan ook weer een lichte misselijkheid . Wie o wie weet op welke symptomen ik moet letten , kan het iets ernstigers zijn dan vocht en kneuzing ? Belangrijk detail : de zwelling is niet tussen de vingers vast te pakken en groeit niet . Het voelt niet als een knobbel .

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren