© 2024 solvo B.V.

Warme voeten om gek van te worden!!!

\"Zijn warme voeten een bijwerking van Cozaar? Mijn man heeft last van hoge bloeddruk en gebruikt het medicijn Cozaar. Zijn bloeddruk is nu goed. Alleen heeft hij sinds een maand of 3 last van hele warme voeten. Hij kan er niet van slapen. s Nachts gaat hij meerdere keren met zijn voeten in een bad met ijskoud water. Het maakt niet uit of het buiten warm is of dat het vriest. Hij heeft altijd gloeiende voeten. Het vel van zijn voeten is niet altijd warm. Het gevoel komt van binnenuit. Wat kan dat zijn? Op de bijsluiter van Cozaar kan ik dit niet als bijwerking vinden. Kan er iets met zijn doorbloeding aan de hand zijn? Hij sport wel veel.\" Bovenstaand verhaal kwam ik op deze site dus tegen en is precies het verhaal waar ik ook last van heb. Ik gebruik echter geen medicijnen. Het gaat niet over zweetvoeten, maar voeten die van binnenuit zo warm aanvoelen dat je er wakker van wordt en ook ECHT niet meer van kan slapen. Ik smeer ze altijd in met creme, maar dit werkt ook niet afdoende. Het is natuurlijk een vaag verhaal, maar echt SUPER-vervelend.... Wie herkent dit en heeft hier een oplossing voor?


hallo,dit heb ik ook,en er word onderzoek naar gedaan,het KAN rynaud zijn.Mijn voeten branden ook zo erg,dat ik uit bed ga,maar ik heb ook kramp erbij.Het kan dus zijn wat ik al zei,en dat heeft dan te maken,met de kleine bloedvaatjes. Groet en sterkte

label.Geplaatst op 2009-05-15 03:13:59

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren