© 2024 solvo B.V.

Zeurende pijn in benen

Ik heb af en toe een zeurende pijn in mijn benen (gemiddeld 2 a 3 keer per maand). Het zit zowel in mijn boven- als onderbenen en zelfs in mijn enkels. Het is niet heel erg pijnlijk, vooral heel vervelend. Vaak treedt het op als ik een hele dag heb gelopen, maar soms ook op dagen wanneer dit niet het geval is. Heeft iemand misschien enig idee wat dit is en wat ik eraan kan doen? Alvast bedankt!


Niemand!?

label.Geplaatst op 2005-01-06 17:13:46


vermoeide benen misschien,je zegt het zelf al als je veel hebt bewogen.Maar het kan denk ik ook wel spataderen zijn waar je last van hebt,teminste als je die hebt dan.Maar ik denk zelf oververmoeide benen. Groetjes Tamara

label.Geplaatst op 2005-01-06 22:14:20


Beste mevrouw of meneer Anonymus, Ik heb uw oproep met belangstelling gelezen. Bij mij komen een paar zaken op; 1e. Er zou sprake kunnen zijn van (over-) vermoeidheid, echter zit dat dan over het algemeen meer in de kuiten dan in de andere delen van de benen. 2e. Er zou sprake kunnen zijn dat er problemen zijn met spataders. Deze behoeven niet altijd overduidelijk zichtbaar te zijn. Dit is over het algemeen heel goed te behandelen met de juiste voeding. Wanneer u hierover meer informatie wilt kunt u hierover contact met mij opnemen. 3e. Er kan ook sprake zijn van verzuring van het lichaam. Door deze verzuring ontstaan er gelijdelijk aan steeds meer en heviger klachten. Ook dat is op een perfecte, natuurlijke, manier aan te pakken. Ook hierover wil ik u graag nader informeren. Vanzelfsprekend heb ik dan wel meer (persoonlijke) informatie nodig, zoals o.a. leeftijd, leef- en eetgewoonte, gewicht etc. etc. In alle gevallen is er in principe een mogelijke oplossing voor handen. Uiteraard moet u het echter wel zelf willen. U hoeft uw naam niet op deze site bekend te maken doch mag u mij, uiteraard geheel vertrouwelijk, mailen. Mijn mailadres is: gjstegeman@wanadoo.nl Met vriendelijke groet, Jan Stegeman.

label.Geplaatst op 2005-01-11 20:16:48


ik had daar ook last van,ik wist niet hoe ik mijn benen moest leggen zo vervelend was het, de dokter heeft toen bloed getrokken en gezien dat ik veel te weinig vit.B12 had. daar krijg ik nu wekelijks een spuit voor, en het heeft geholpen,de pijn is weg. sucses verder.

label.Geplaatst op 2005-02-01 21:49:45

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren