© 2024 solvo B.V.

Ziekte van tietze

ik ben carmina en ik ben 17 jaar een paar jaar gelede werd de ziekte van tietze ontdekt bij me. ik heb veel last van mijn borstbeen. op het moment gebruik ik 600 mg ibruprofen pijnstillers (de spaanse want die zijn sterker)de pijn is alleen erger geworden en ik weet nog niet hoe ik er mee om moet gaan en mijn school lijd er ook onder. het is eigenlijk pas nu dat ik hulp probeer te zoeken. ik heb dit nooit eerder gedaan omdat ik niet hield van medelijden. en mensen die zeggen ik weet wat je voelt want iemand die dit niet heeft zal ook echt niet dezelfde pijn voelen. weet iemand wat goed is om te doen om er minder last van te hebben waardoor ik toch meer plezier in het leven kan hebben en gewoon naar school gaan want nu heb ik alleen maar last van pijn en sterke emoties. en ik weet het allemaal even niet meer.

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren