© 2024 solvo B.V.

Zwakte, beven, duizeligheid...

Hallo, Ik ben 26 jaar en heb sinds enkele weken last van een zwak gevoel en trillen over mijn hele lichaam... Dit trillen is constant en nauwelijks waarneembaar voor anderen, zelfs als ik \'s nachts ontspannen lig, voel ik mijn hele lichaam \'bibberen\'. Vooral in mijn knieën heb ik een zeer zwak gevoel, net alsof ik er iedere minuut door kan zakken, ook als ik lig... Ik heb GEEN pijn, mijn lichaam voelt enkel zeer zwak aan... In mijn bloed werd niets speciaals gevonden, enkel een tekort aan vitamine B12 en foliumzuur, die ik dus nu in tabletvorm slik. Maar volgens mijn dokter kan het dat niet zijn, hij heeft geen idee. Ik zak ook soms daadwerkelijk door mijn knieën, bv. als ik van de trap kom, en zeker als ik mijn zoontje van 2,5 jaar vasthoud (wat ik dus nu niet meer doe op de trap!.)Ik ben ook regelmatig duizelig, vooral als ik rechtsta enzo. Het voelt alsof ik een lage bloeddruk heb, maar die blijkt oké te zijn, en ook de reflexen in mijn knieën zijn goed... Ik zit hier nu al 2 weken mee thuis en ben bang om hierdoor mijn job te verliezen. Soms denk ik dat het allemaal in mijn hoofd zit... Iemand met dezelfde symptomen en /of goede raad? Alles is welkom!!!


Kijk eens op de site van Stichting B 12 tekort.

label.Geplaatst op 2011-08-31 23:21:22

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren