© 2024 solvo B.V.

Ablatie/hartritmestoornis

Binnenkort moet ik geholpen worden aan hartritmestoornissen. Ik ben heel benieuwd naar de ervaringen van mensen die dit al een keer hebben ondergaan. Viel het mee, viel het tegen? Wat zijn de risico\'s ? Alle informatie is welkom. Alvast bedankt. Wim.


Beste Wim, Voor mij viel de ingreep erg mee. Ik had jaren last van ritmestoornissen. Ik heb de ablatie een jaar geleden ondergaan en sindsdien geen enkele last. De ingreep zelf duurt lang (een aantal uur) maar last heb je er niet van. Ik moest wel enkele dagen in het ziekenhuis blijven. Volgens mij zitten er weinig risico´s aan. Wel schijnt het niet altijd te werken. Iets om in ieder geval niet tegen op te zien. Groeten, Thijs.

label.Geplaatst op 2004-08-09 16:06:33


Hoi Wim, Ik heb zelf de ingreeg een paar jaar geleden ondergaan en ik moet zeggen het klinkt erger dan het is. De ingreep zelf duurt een uurje misschien iets langer en is verder pijnloos op de prik in je lies na dan. Wil je meer weten dan hoor ik het wel..succes

label.Geplaatst op 2005-02-12 14:38:12


Hoi Thijs, Bedankt voor je reactie. Altijd leuk om te horen dat het mee viel. Het lijkt mij best eng dat ze je ritme op hol gaan brengen en vervolgens in je hart gaan branden. Heb je nog wat gevoeld van dat branden? Hoelang duurde die ritmestoornissen eigenlijk? Groeten, Wim

label.Geplaatst op 2004-08-10 17:47:24

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren