© 2024 solvo B.V.

Angst

Hallo, ik ben een meisje van 17jaar. Ik heb een vraagje. Ik heb sinds een half jaar een te hoge cholesterol. Ik krijg vaak steken in mijn aders en in mijn achterhoofd. Sinds kort ook in de linkerborstkas. De pijn loopt wel niet door naar mijn arm. Het is eerder onder mijn borst. Ik maak mij steeds zorgen dat ik een hartinfarct ga krijgen. Mij cholesterol is 245. Maak ik hiertoe een grote kans? Ik ben egt bang.


lieve schat,245 lijkt mij niet kunnen ben je al bij de huisarts geweest? doe dat eerst maar,en wat zegt die over dat hoge cholostrol gehalte?ik had 9,6 en dat was veel te hoog,dus 245?ik hoor het graag van je,met vriendelijke groet.reikimoeder

label.Geplaatst op 2008-10-17 10:44:44

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren