© 2024 solvo B.V.

Beta blokkers

hallo mensen, ik heb sinds 2 weken hele erge hartkloppingen en dan godzijdank niet de hele tijd achter elkaar door maar om de vijf minuten ofzo, ik kan het niet echt plaatsten wat het nou precies is. het voelt alsof ik bij het inadmemen een optater krijg. ben donderdag jl. bij de dokter geweest en gelukkig was het een dienstdoende huisarts maar ik heb mijn klachten verteld en ze zei laten we maar even een ECG maken, met als uitkomst een hoge bloeddruk en tachycardie ( te snelle hartslag die bij rust sneller moet gaan dan 100 ) en mijn harstlag was in rust dus 109. heb beta blokkers gekregen namelijk het merk bisoprololfumpraat 5 mg, nu is mijn vraag heeft iemand ervaring met deze beta of misschien met andere ? want neem ze nu vier dagen in en heb nog steeds af en toe van die optaters. groetjes denise

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren