© 2024 solvo B.V.

Blijvede pijn op de borst

Hallo In 1999 heb ik op 41 jarige leeftijd toen een hartinfarct gehad in het ziekenhuis aangekomen werd dit dan ook snel geconstateerd dus gelijk naar de IC korte tijd na aankomst daar 3x hartfibreringen gehad waarna het hart weer met elektrochocks op ganggebracht. Na Onslag ben ik voor een second opinie naar een ander ziekehuis gegaan omdat ik klachten bleef houden na wat onderzoeken werd er gecathariseerd en 2 vernauwingen gevonden waarvan een werd gedotterd bij de andere vernouwing werd een stend geplaatst . ondanks deze ingreep blijf ik met dagelijkse klachten zitten moeheid, pijn op de borst uitstralend naar schouder oksel en arm en soms voel ik een of twee keer de hartklopping in mijn keel. er is na de ingreep nog wel gecathariseerd om te kijken er waren wel kleine vernouwingen te zien maar volgens de cardioloog was hier weinig aan te doen. Graag zou ik willen weten waar die klachten dan vandaan komen ondanks dat ik toch vertrouwen heb in mijn cardioloog. De medicijnen die ik slik zijn Seloceen 50 mg pd Selektine 40 mg pd en Acetylsalicyzuur 80 mg pd Kan iemand me hier mischien iets meer over zeggen wat voor oorzaak dit is moet ik me druk maken ? Alvast bedankt De groetjes Wim


Geef je klachten aan bij de cardioloog,je medicijnen kunnen best nog wat aangepast worden als er echt nog afwijkingen zijn.Als je pijn op de borst hebt, neem je dan wel eens een tabletje voor onder de tong(isordil)? Wat gebeurt er dan met de klachten???

label.Geplaatst op 2004-07-13 21:02:34


Hi WT Bedankt voor je reaktie.. Van tijd tot tijd gebruik ik een spray weet zo de naam niet van de spray deze werkt dan ook goed. Voor de medicijnen zal ik overleggen met de Cardioloog. Groetjes Wim

label.Geplaatst op 2004-07-14 08:47:40


Indien de spray de klachten echt verminderen dan is dat al het teken dat er aan je medicijnen verbeteringen kunnen worden aangebracht. Succes bij de cardioloog.

label.Geplaatst op 2004-07-14 20:14:24


Hoi WT De spray die je bedoeld is Nitrolingual, welke bij mij onvoldoende helpt. Het is denk ik maar net hoe je gestel is.

label.Geplaatst op 2004-08-17 13:33:56

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren