© 2024 solvo B.V.

Cardiologie

Geacht Forum. Ik heb in 2001 4 hartinfarcten gehad in 2dagen en 2keer een hard stilstand en ben pas in julie 2003 geopereerd met een kans van 10% daar heb ik 6 omleidingen gehad en werd er gezegd dat ik 10%tot 20%over had gehouden van mijn hard. nu mijn vraag:ik ben na de operatie moeier geworden dan voor de operatie ik heb een m.r.i en een nuculiair onderzoek gehad maar ze kunnen niets vinden? Medicijnen gebruik renitec=enalapril 2x10 mg furosimide=lasix 2x80 mg amiodarone=cordarone 1x200 mg pariet 1x20mg zocor=simvastine 1x40 mg paroxetine=seroxat 2x20 mg acenocoumarol=sintrommitis insuline mixtard 30/70 2x10 eenheden spironolacton 1x 20 mg ps: ik ben 57 jaar wie herken dit over vermoeidheids klachten


Hoi Cor5, Dat is niet mis wat er allemaal gebeurd is zeg. Maar de medicijnen die je nu gebruikt zijn er enkele van die óók vermoeidheid kunnen veroorzaken. Een grote boosdoener is bv al de seroxat. Op deze site: http://www.fk.cvz.nl/ kun je alle medicatie vinden die je gebruikt. Zou alles eens bekijken en daarna overleggen met de cardioloog. In ieder geval veel sterkte met alles, groetjes Kitten

label.Geplaatst op 2004-07-06 20:47:11


De medicijnen kunnen dan mogelijk als bijwerking moeheid hebben, maar dit zijn allen medicijnen die je hard nodig hebt! Je hebt stomweg eigenlijk geen keuze, het hart moet ondersteund worden.

label.Geplaatst op 2004-07-24 16:28:19

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren