© 2024 solvo B.V.

Constantepijn

hallo mensen . ik heb nog een vraag ik ben dus al vele keren geholpen aan mijn pm om hem vast te krijgen .ondanks dat hij nu recht verwijdert is blijf ik met constante pijn zitten en krijg uitval en tintelingen in heel de arm zeg maar een soort slaaparm waar je verkeert op hebt gelegen.en de pijn is de hele dag aanwezig.word nu behandelt met tramadol.250mg per dag maar ik kan niet zeggen dat ik nu wat de bedoeling was de hele dag geen pijn meer heb vaak krijg ik helescherpe steeken of er een mes ingaat. na de laatste ingreep is het nog pijnlijker geworden . weet of heeft iemand ook deze klachten zou er graag wat meer over willen weten.hoop dat er zich mensen melde en mijn wat wijzer kunnen maken over dit probleem ,de huisarts gaat ook in overleg kijken om een blokkade te doen. elk antwoord is welkom alvast bedankt .....

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren