© 2024 solvo B.V.

Diclovenac en hartinfarct

Na het breken van mijn sleutelbeen kreeg ik het medicijn diclovenac voorgeschreven. 4 dagen later kreeg ik een hartinfarct. Mijn cholesterol heeft een waarde van 5 en ik heb van nature een lage bloeddruk. Nu lees ik dat na het gebruik van dit medicijn hartinfarcten meer voorkomen. Echt heel erg toch dat ik dit heb mee moeten maken en misschien dankzij dit medicijn. Ik zit nu met een gebroken sleutelbeen en kan niet revalideren daardoor voor mijn hart. Zijn er meer mensen met deze ervaring....


Hoi, die waarde van 5 van je cholesterol zegt op zich niet zoveel. Ik had dat ook, maar bij mij was de verhouding tussen het goede en slechte cholesterol niet goed. Ik had ernstige vernauwingen van mijn kransslagaderen en kon gelukkig net op tijd gedotterd worden. (toen 36 jaar, vrouw) Misschien is jouw medicijngebruik en het hartinfarct toeval?

label.Geplaatst op 2009-08-02 00:06:06


inderdaad weet ik inmiddels dat er twee waardes zijn van cholestorol mijn andere waarde is 3 en een half en die moet nu naar 2 en een half. In ieder geval bedankt voor het reageren.... groeten van Jacobijntje

label.Geplaatst op 2009-08-21 10:48:22


Nou ik vind dat wel heel erg voor je. Hoe kun je bewijzen dat het van diclofenac komt? Groetjes IMADD111

label.Geplaatst op 2010-09-24 09:56:56

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren