© 2024 solvo B.V.

Diepe stekende pijn onderaan het borstbeen(Xiphoid)links tegenaan de ribben

Ik blijf al gedurende een jaar pijn hebben op de zelfde plaats.tussen de linkse ribben en de xiphoid processus. Ik heb een hartfilmpje laten maken maar alles lijkt inorde te zijn. Een maagendoscopie heb ik ook laten uitvoeren en ook daar bleek alles inorde te zijn. Ik heb een tijdje remeron genomen ivm met iets anders (spanningshoofdpijn) gedurende 6 maanden en toen waren alle klachten opeens verdwenen. Ik heb de remeron moeten stoppen omdat ik teveel kilo\'s aankwam. Maar nu krijg ik opnieuw die steek weer op de zelfde plaats.Bij welke dokter kan ik me het beste laten onderzoeken ? Met vr. gr.


Als je pijn hebt die aan je ademhaling hangt of opkomt bij het drukken op je borstbeen is het in ieder geval niet je hart. Huisartsbezoek denk ik?

label.Geplaatst op 2009-06-26 23:11:29

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren