© 2024 solvo B.V.

Een vraag

Ik heb een vraag en hoop dat iemand mij een antwoordt kan geven eigenlijk Ik ben bijna 27 heb een vernauwing aan mijn hartklep (controle 1x in de 2 jaar bij cardioloog) Nu heb ik al een paar keer (in twee weken) het gevoel gehad dat mijn hart op hol slaat ofzo Wie kan mij vertellen wat dit zou kunnen zijn ? Ik hoop dat iemand mij antwoordt kan/wil geven Groeten Mandy


Beste Mandy, Het kan goed zijn dat je een ritme stoornis hebt. Maar het is ook zo dat het een normale reactie is van je lichaam. Ik raad je aan op het moment dat je het voelt je pols te voelen. En deze geduurende een minuut te tellen. ALs dit boven de 120 komt en je bent in rusttoestand dan moet je met de huisarts kontact zoeken.

label.Geplaatst op 2003-06-17 15:44:55

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren