© 2024 solvo B.V.

Extra hartslagen

Ik ben al een hele tijd erg moe, omt niks uit bloedonderzoeken. Twee weken geleden ben ik niet goed geworden op mun werk. Ben naar de HAP geweest daar constateerde ze dat mijn hart bij iedere slag twee extra slagen maakt. Ben toen opgenomen op cardiologie en heb een kastje gekregen, ik had constant die etra slagen en een lage bloeddruk 90/50. Ben een dag later naar huis gestuurd en moet nog een keer een hartecho laten maken. Verder geen informate meegkregen. Ben nog steeds erg moe. Moet ik me nu zorgen maken of komt dit vaak voor en verdwijnd dit weer vanzelf ?


Een extra slag is niet erg, dit noemen ze ook wel een "extra-systolie" en komt bij veel mensen voor, door die lage bloeddruk voel je erg onprettig, Mocht je arts het niet vertrouwen dan had hji al actie ondernomen, ben je nog erg bang voor enge dingen dan kun je altijd een gesprek met je huisarts aanvragen.

label.Geplaatst op 2007-08-07 22:03:31

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren