© 2024 solvo B.V.

Globus of hart overslaan??

Hey ik heb het een keer voor mijn bevalling gehad aan het einde van mijn zwangerschap en nu heb ik het een paar dagen al soms(ben 2maanden geleden bevallen) Het voelt alsof er ineens een brok in mijn keel zit en dan voel k mijn hart een slag kloppen in mijn keel, duurt 1seconde... wat is dit? ik ben 21,rook niet,drink niet,bloeddruk is normaal,hartslag soms hoog s morgens als ik snel in de weer schiet maar ik dacht dat dat door mijn conditie kmt die op het momemt 0 is door mijn bevalling(gaat wel al veel beter) wel moet ik erbij zeggen dat ik zwangerschapsvergiftiging heb gehad en veel lasr,stress en angst heb gehad na mijn bevalling. dat gaat nu allemaal beter maar nu voel ik dit weer? mss isset stress want ik span mijn hals soms ook wel op om te ademen,s morgens heb k t bijna nooit, soms midden in de dag, niet constant, heel raar gevoel...hehe ja k heb nogal wat leed na mijn zwangerschap


Hoy Mamake,van uit jouw onderbewustzijn, komt een schrikreactie, die op jouw keel slaat. Daar je zeer veel hebt moeten incaseren, voor en na de bevalling. Je moet weer evenwicht gaan vinden in je onderbewustzijn, dan verdwijnt de klacht. De neuroloog, zou je Diasepam voor kunnen schrijven, om je rustig te houden, maar dat zou ik persoonlijk niet innemen, vanwege de ellende van de bijwerkingen. Vroeger heette dat middel Valiun en stond bekend als huwelijksbreker. Je ondergaat een mentale verandering met een aantal mogelijke fobieen. Straatvrees en verslaving aan het medicijn, plus het verzet tegen anderen, die iets van je gedaan willen krijgen, onverschillig wat het is. Wandelen, fietsen, op visite gaan bij familie of vrienden. Dat je er door verandert, is bekend.Wat je zelf zou kunnen doen,is je iedere keer inprenten, dat er niets verkeerds kan gebeuren en jezelf tot rust brengen. Dit kan voor een evenwicht zorgen in jouw onderbewustzijn en de klacht zal minderen en op de duur ophouden. Veel succes, Jasn.

label.Geplaatst op 2010-02-25 23:28:40


Hallo mamake, Deze klachten komen mij bekend voor. Ook ik had dergelijke klachten na mijn beide bevallingen. Het bleek bij mij de schildklier te zijn. Misschien kun je dat eens laten testen bij de huisarts? Sterkte, Lien57

label.Geplaatst op 2010-03-17 11:20:35

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren