© 2024 solvo B.V.

Hart klopt hard

Sinds maart dit jaar heb ik last van het feit dat ik continue mijn hart voel kloppen. Ik ben door mijn arts (Defensie) ondervraagd en er is een ECG en Bloedonderzoek geweest. Buiten een te hoog cholesterol is er niks schokkends aan het licht gekomen. Inmiddels raak ik er niet meer door in paniek en ik sport ook gewoon weer (voetbal en fitnes) maar ik vind het vreemd en irritant dat er \"niks gevonden is \". Ik heb dit veertig jaar niet gevoeld en nu ineens wel, dat kan toch niet zomaar uit het niets komen? Mijn arts wil niet verder kijken maar ik zit er mooi mee. Ter info: ik ben in januari 2011 gestopt met roken en in februari hard ten val gekomen tijdens snowboarden. Dat zijn de enige twee bijzonderheden die plaats gevonden hebben. Kan iemand hier iets zinnigs op zeggen of aanbevelen? alvast bedankt, Sam

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren