© 2024 solvo B.V.

Hartcatheterisatie

In oktober 2007 is er acuut een stent bij mij geplaats. Omdat ik tot op heden nog regelmatig pijn op mijn borst heb heb ik afgelopen donderdag opnieuw een Hartcatheterisatie gehad. In de brief die ik mee heb gekregen voor de huisarts word het volgende vermeld. Bevindingen CAG: Hoofdstam : Geen bijzonderheden LAD: Graciel CX: klein,mid wandonregelmatigheden tot 50% RCA: Sten fraai wandonregelmatigheden. Conclusie: niet significant coronair lijden. Wie weet wat dit inhoud in gewoon nederlands. Moet ik mij zorgen maken. of juist niet


Wat is er nu makkelijker, om bij het afgeven van de brief aan je huisarts gelijk even te vragen wat die termen allemaal inhouden en welke gevolgen dat voor jezelf heeft........ Of zie ik dat verkeerd?????

label.Geplaatst op 2009-02-21 14:31:21

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren