© 2024 solvo B.V.

Hartdefibrillatie AED

Onderzoek Thuisdefibrillatie Graag zou ik me even aan u voor willen stellen. Mijn naam is Kim van de Loo en ik ben vijfdejaars studente aan de Universiteit van Tilburg. Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeeronderzoek. Deze verwacht ik komende zomer af te ronden. Mijn onderzoek is gebaseerd op een nieuwe trend in de gezondheidszorg, namelijk de actievere rol die mensen zelf spelen in het medisch proces. Thuisdefibrillatie heeft mijn interesse gewekt op dit gebied, vandaar dat ik hier ook op focus voor mijn afstudeeronderzoek. Om dit afstudeeronderzoek tot een goed eind te brengen, heb ik uw medewerking nodig. Door middel van een enquête met stellingen wil ik erachter komen wat de mening en kennis van de consument is op dit gebied. Uw gegevens zullen uiteraard anoniem behandeld worden. Ik zou het zeer op prijs stellen als u zo vriendelijk zou willen zijn om de enquête in te vullen. De enquête kunt u vinden op www.centerdata.nl/aed Bijvoorbaat dank, Met vriendelijke groet, Kim van de Loo

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren