© 2024 solvo B.V.

Hartoverslagen

hallo ik heb heel erg veel last van hartoverslagen bijna de hele dag door en ook snachts. vooral als ik ga liggen of zitten ik heb ook nog hoge bloeddruk, ik kreeg van de ha selokeen voorgeschreven maar hiervoor ben ik blijkbaar allergisch want ik kreeg het er heel erg benauwd van moest direct stoppen toen kreeg ik een ace remmer enalapril weer dezelfde allergische reaktie weer stoppen en nu heb ik dus olmetec gekregen maar ben er erg bang voor om het weer uit te proberen word ook stapelgek van de hartoverslagen kan iemand mij iets over dit medicijn zeggen en over de bijwerkingen en of dit ook helpt tegen de hartoverslagen slaap erg slecht van de hartoverslagen en overdag heb ik er veel last van


U zou ook de bijsluiter kunnen lezen in onderstaande links, respectievelijk 10,20 en 40 Mg: https://www.ziekenhuis.nl/pdf/medicijngids/olmetec/olmetec_10mg_patientenbijsluiter.pdf https://www.ziekenhuis.nl/pdf/medicijngids/olmetec/olmetec_20mg_patientenbijsluiter.pdf https://www.ziekenhuis.nl/pdf/medicijngids/olmetec/olmetec_40mg_patientenbijsluiter.pdf

label.Geplaatst op 2006-03-10 14:00:06


Hallo, Ik las U berichtje en het kwam mij bekennt voor. Ik heb al jaren last van hartoverslagen. En sinds 2 maanden en erg hoge bloeddruk. Eigelijk zijn het ritmestoringen die ook worden veroorzaakt door een hoge bloeddruk. Voor die hartritmestoring heb ik van de dokter Sotalol HCI 80 mg, gekregen. Voor die hoge bloeddruk kreeg ik Codiovan 160 mg. Maar dat ging helemaal mis. Na 12 dagen kreeg ik jeuk en mijn gezicht werd heel dik. Ik moest gelijk stoppen met die Codiovan. Nu heb ik Hydrochloorthiazide 25 mg en Enalapril 5 mg. Maar die hartoverslagen voel ik bijna nooit meer. Ik las dat U allergische reacties kreeg van die Enalapril Tabl. Ik hoop niet dat ik het ook weer krijg. Maar ik geloof dat die hartoverslagen komen van die hoge bloeddruk. Zijn er bij u ook nog andere onderzoeken geweest? Ik wens U heel veel sterkte.

label.Geplaatst op 2006-04-12 13:30:36


hoi Dorothea ik lees nu je berichtje pas vandaar dat ik een beetje laat reageer mijn bloeddruk gaat nu goed met het medicijn olmetec maar tegen de hartoverslagen helpt het niet ik ben nu bij de cardioloog voor de hartoverslagen heb onderzoeken gehad maar de uitslag nog niet. ik denk als je allergisch was van de enalapril je al wel last had gehad bij mij was dat vrij snel. sterkte en het allerbeste boeike

label.Geplaatst op 2006-04-22 22:16:50

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren