© 2024 solvo B.V.

Hartproblemen

Hallo Lotgenoten, via deze weg hoop ik op reacties! al enige tijd heb ik last van moeheid, duizeligheid, wazig zicht, zweten neiging tot flauwte, mijn huisarts heeft een hartprobleem ontdekt. van de cardioloog te horen gejregen dat ik last heb van supra ventriculair tachycardie hartslag met flagen in rust van 120 - 180 per minuut, over 2 weken wordt ik verder onderzocht. wie herkent dit? en is hiervoor behandeld en hoe? via digoxine of aan cardioversie??? en hoe is de behandeling van een cardioversie ervaren??? zie zelf toch een beetje tegen op om een cardioversie te ondergaan. Bedankt mensen groetjes Ray 24 jaar


hallo ronny er is niks voor bang voor te zijn zowel voor de cadio als voor een onderzoek ik kan er over mee praten ik heb alles al mee gemaakt tot de gekste dingen die in je hoofd zitten ik ben al 12 jaar zwaar hardpatient enzou nog maar 3 jaar te leven hebben ik leef inmiddels al tien jaar langer dus maak je nergens bang voor wie er ook wat verteld succes kiekkeboe

label.Geplaatst op 2010-08-26 14:22:26

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren