© 2024 solvo B.V.

Hartritmestoornissen

Heeft iemand ervaring met niet levensbedreigende hartritmestoornissen deze hebben ze geprobeerd op te lossen met een ablatie maar helaas ik kreeg complicatie\'s de stoornis zit in de linker boezem. Nu durfen ze geen tweede ablatie aan, voorlopig maar mijn medicatie wil ook niet aanslaan Selokeen 100 mg 2xdaags 50 mg en 3xdaags 100 mg Tambocor. Ascal 80mg 1x daags. Storingen zijn dagelijks soms uurlijks en slagen boven de 200 zijn geen uitzonderingen. Ben erg vermoeid en zou blij zijn met goede TIPS alles in overleg met de cardioloog dus geen zorgen ga niks zelf uitproberen bedankt


Hebben ze je al eens de mogelijkheid van een cardio versie aangeboden? Groetjes en sterkte

label.Geplaatst op 2004-07-03 17:05:32


Wimon, Ik moet binnenkort ook ablatie ondergaan, ben eigenlijk heel benieuwd hoe jij dat hebt ervaren? Is het niet een raar gevoel dat ze je hart op hol laten slaan? Wat ging er mis? Groeten, Wim.

label.Geplaatst op 2004-07-16 16:48:57


hoi, ik heb sinds 2 jr ook een niet levensbedreigende maar wel erg lastige vorm van hartritmestoornis. Ben inmiddels in het bezit van een pm voor de lage hsl en moet nu beslissen of ik longablatie(=alles isoleren) of AVknoop door laten branden. Dan ben je overal vanaf zeggen ze. Of dat ook zo is? Ik zie er tegenop welke beslissing ook. Laat je de AV knoop weghalen, blijven de fibrilaties al voel je ze dan niet. Weet niet wat voor schade er dan ontstaat voor komende jaren. Heb vaak erg hoog boven de 200 pm.

label.Geplaatst op 2005-05-12 14:29:54

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren