© 2024 solvo B.V.

Help wat moet ik hiermee ?

Ik heb eigenlijk een klein dilemma en hoop dat er hier iemand is die me kan \"helpen\" Ik ben hartpatient en moet voordat ik geopereert wordt of naar de tandarts ga altijd antibiotica hebben ivm aortaklepstenose (vernauwing aan mijn aortaklep) Nu heb ik zeer regelmatig ontstekingen aan mijn nagelriemen en als de kat bv krabt dan heb ik binnen een dag een ontsteking Is dit dan niet gevaarlijk voor mijn hart ? Want dat is ook een ontsteking en kan dus eveneens in mijn bloed terecht komen en bij mijn hartklep terecht komen. Ik weet niet zo goed wat ik hiermee aanmoet Weet iemand dat misschien ?


hoi dolphin het is niet heel erg gevaarlijk. als je geirriteerde nagelriemen snel weer genezen en dit ook "vanzelf"doen is niet zo erg en eng. De reden dat je antibiotica krijgt is mn preventief omdat je als hartpatient met klep klachten gewoon gevoeliger bent voor ontstekingen op het hart. en bij een infect mag niet geopereerd worden. en zeker niet als het infect in de mond zit. let wel op met je kat, probeer wel te voorkomen dat je wordt gekrabt. katten lijken schoon maar je wilt niet weten waar die pootjes allemaal zitten. je hoeft je niet heel erg zorgen te maken. succes

label.Geplaatst op 2005-09-08 22:00:43


Beste Katja Helaas zijn ontstekingen bij mij wel erg gevaarlijk ze kunnen in mijn bloed terecht komen en daarna overslaan op mijn hartklep :( De ontstekingen aan oa mijn nagelriemen komt pus uit en zijn dus ontstoken want anders komt er geen pus uit en zelfs dat kan al gevaarlijk zijn Ik ga vandaag voor alle zekerheid maar even naar mijn huisarts om het er met hem over te hebben Bedankt voor jullie reacties

label.Geplaatst op 2005-09-09 07:20:46


Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet geloof dat je je met vitamine C kunt genezen en helemaal niet omdat het een angeboren afwijking aan mijn aortaklep is en ik al mijn hele leven bij de cardioloog loop . Ik denk niet dat je hartproblemen kunt verhelpen met Vitamine C eerlijk gezegt want dan had mijn cardioloog dat ook wel aangeraden

label.Geplaatst op 2005-09-09 07:23:47


Het enige wat je zeker niet moet doen is luisteren naar die gs750e!!

label.Geplaatst op 2005-09-15 02:38:05


je moet ook niet luisteren naar gs750e, hij is constant aan het verkondigen dat allerlei ziekten te verhelpen of voorkomen zijn met vitamines. dit heeft ene dr. Rath onderzocht en is gebaseerd op toediening van vitamine c bij dieren.....(dat is wat ik ervan begrepen heb tenminste). goed dat je dit met je huisarts overlegd, want als er pus uitkomt is het aardig ontstoken. groetjes

label.Geplaatst op 2005-09-09 21:01:25


beste gs750e, ik zeg niet dat alles wat niet regulier is onzin is. het gaat mij om de manier waarop je de informatie verkondigd. ik heb 1 keer een reactie van je gezien dat een normaal antwoord op de vraag was en verder heb je het alleen maar over die dr RAth. voedingssupplementen en vitamines zullen misschien wel bijdragen aan gezondheid, maar kunnen heus geen beschadigd hart of kanker kunnen genezen. volgens mij ben jij degene die reguliere geneeskunst uitsluit, je staat dus ook niet open voor andere dingen. ik wil niet zeggen dat reguliere geneeskunst het enige goede is en ja medicatie is vaak op een bepaald niveau giftig voor het lichaam ( de ene meer dan de andere), maar er wordt gekozen tussen twee kwaden. wat is de klacht en het gevaar daarvan voor je lichaam en wat zijn de gevaren/bijwerkingen van het medicijn. maar ik begrijp dus dat jij supergezond bent en nooit een pijnstiller neemt als je een keer hoofdpijn hebt of met de hamer op je vinger slaat. ik hoor het wel als je de oudste inwoner van het land bent geworden......

label.Geplaatst op 2005-09-15 11:37:43


Ja dat merk ik daarom sterven er dagelijks weet ik niet hoeveel mensen En Kanker is zeker ook te genezen met zelf genezing ofzo

label.Geplaatst op 2005-09-10 20:28:23


gs750 gelooft in kwakzalverij en is behoorlijk bezig op dit forum met zijn onzin uit te blaten. Hopelijk zijn er geen mensen die zo dom zijn om naar hem of haar te luisteren, anders zouden er nog onnodig doden vallen. Overal lees ik van die onzin van deze zweverige persoon. Erg genoeg zijn er mensen die zo radeloos zijn dat ze gevoelig zijn voor kwakzalverij. Luister niet naar deze persoon, zeker niet als je een hartkwaal hebt of kanker!!!! Een zeer gevaarlijk persoon! Enne, dokter Rat, de naam zegt het al, RAT

label.Geplaatst op 2005-10-06 22:43:47

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren