© 2024 solvo B.V.

Hevig beven

hallo, ik zit met een vervelend iets, waar tot nu toe iemand een antwoord op weet... ik word binnenkort 20 en ben al 19,5 jaar hartpatiënte... de laatste tijd heb ik echter last van hevig beven van de handen ... bloeddruk is echter steeds normaal, gebeurd vaak als ik gewoon naar tv zit te kijken of iets dergelijks... zijn dit nu tekenen van de hartritmestoornissen die ik heb? of kan het een teken zijn van mijn vernauwing aan de pulmonale klep...? mvg kimberley


Bedoel je met niemand ook je cardioloog niet?

label.Geplaatst op 2006-01-09 08:01:21


inderdaad, de cardioloog weet het ook niet te plaatsen, vanwaar het eventueel zou komen ...ben reeds bij verschillende cardiologen geweest en niemand wist het mvg kimberley

label.Geplaatst op 2006-01-10 11:01:15


Gebruik je medicijnen die dit zouden kunnen veroorzaken soms? Bij bepaalde medicijnen krijg je nl weleens parkinsonachtige verschijnselen,misschien iets om uit te zoeken?

label.Geplaatst op 2006-01-10 11:57:11


hey nurse neen ik gebruik niets van medicatie het is iets raars, nuja, het komt zeer plots en verdwijnt dan ook gewoon, volgens mij is het een gevolgje van hartritmestoornissen (die ik al lange tijd heb) mvg kimberley

label.Geplaatst op 2006-01-10 17:12:07

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren