© 2024 solvo B.V.

Hevige pijn tussen de schouderbladen

Hallo,ik ben reeds met deze klachten bij de huisarts geweest, die me doorstuurde naar de cardioloog, heb een volledig cardiologisch onderzoek gehad, en alle testen waren goed, bloed was goed, ecg was goed, inspanningstest was goed, wel is er bloed in de urine gevonden en had ik wat verhoging op de dag van het onderzoek, dit was misschien toevallig, nu was ik in eerste instantie opgelucht, maar naderhand komen toch de twijfels weer. Kan het zijn dat er ondanks de uitslag er toch een hartprobleem kan zijn die mogelijkerwijs niet aan het licht komt bij een onderzoek maar toch aanwezig is? en zijn er meer mensen die ondanks de goede uitslag ongerust blijven? Zou heel graag antwoord hebben op deze vragen........


hoi, sommige mensen maken een infarct door, dat niet is na te gaan op een ECG. Dit wordt een NON-STEMI genoemd, google maar. Succes

label.Geplaatst op 2008-08-08 17:33:36

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren