© 2020 solvo B.V.

Klachten na dotteren

Hallo, Mijn vader heeft 3 weken geleden eerst een hartcateresatie gehad en een paar dagen later is hij gedottert. Nu heeft hij krampen/spierpijn in zijn buik. Eerst had hij er de hele tijd last van, maar nu nog alleen als hij loopt. Weet iemand of dit een reactie is van het dotteren? Alvast bedankt voor de reactie! Met vriendelijke groet M. Jansen


Lijkt me vreemd, zou geen link kunnen leggen tussen dotteren en buikpijn. Is hij via de lies geholpen? Misschien uitstraling? groetjes paula

label.Geplaatst op 2008-08-08 16:59:38

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren