© 2024 solvo B.V.

Klachten

hallo, Ik ben in april 2005 gedotterd en er is een stent geplaatst. Sinds enkele maanden heb ik last van een lichte druk (soms wat heftiger) op mijn borstbeen, links. Heb het gevoel dat iemand daar met een hand op drukt. Tegelijkertijd krijg ik het gevoel alsof ik iets op moet hoesten, wat piepen geluid bij uitademen. Diep inademen doet pijn. Dit komt zowel in rust als bij inspanning voor. Soms straalt het uit naar mijn hals en armen. Ben 2 keer opgenomen in het ziekenhuis. Na tests blijkt er niets aan de hand. Pilletje onder de tong helpt niet altijd. Cardioloog doet wat luchtig zegt dat ze geen aanwijzingen heeft dat het met het hart te maken heeft. Hyperventilatietest heeft niets uitgewezen. Herkent iemand dit??

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren