© 2024 solvo B.V.

Lipitor

Hallo Is het mogelijk om in 1 keer te stoppen met Lipitor?? wie heeft daar ervaring mee?? gr bloem


Waarom wil je stoppen met Lipitor?Dat is niet iets wat je zomaar zelf moet doen lijkt me,daar is wel even overleg voor nodig met de arts die het heeft voorgeschreven.In de bijsluiter kun je daar ook wel wat over vinden denk ik.

label.Geplaatst op 2006-04-12 09:03:17


Hallo het zit zo, ik heb ontzettende spierpijn en een gevoel van algehele malaise sinds ik lipitor gebruik, ben bekaf en heb het steeds benauwd op borst en de rug kant, artsen zien het probleem niet zo, maar ik ben bekaf bij elke inspanning etcectect

label.Geplaatst op 2006-04-13 11:46:44


De klachten die je hebt kunnen wel degelijk van de lipitor komen.Ik weet niet hoe lang je het al gebruikt en of er al een keer bloedonderzoek is gedaan ter controle van oa de leverwaardes?? Anders moet je dit eerst maar eens vragen en anders misschien een ander middel vragen om het cholesterol te verlagen.

label.Geplaatst op 2006-04-13 14:36:54


Hallo,mijn man had de zelfde klachten vraag aan je huisarts een ander middel,ik zelf gebruik wel lipitor maar verdraag het goed,ik neem het in de avond in,een half uur voor ik naar bed ga en eet een beschuitje probeer dat eens. Groeten amanda.

label.Geplaatst op 2006-05-05 21:49:15


Ook ik heb jaren last gehad van hevige spierpijnen die werden toegeschreven aan de overgang, na gestopt te zijn met de medicijnen was ik met een paar maanden van de pijn af, moest toch weer gaan gebruiken, helaas familiaire cholesterol, en kreeg Crestor met na een paar maanden weer echt erge spierpijnen, ben er in overleg met de h.arts 4 weken mee gestopt, pijn ging weg weer 4 weken geslikt,pijn weer terug, daarna gestopt met Crestor en nu gebruik ik sinds 4 weken Ezetrol waarbij ik geen last van pijnen meer heb, nu afwachten of dit medicijn mijn cholesterol voldoende naar beneden houdt.Overleg eens met je huisarts. ik wens je veel succes.

label.Geplaatst op 2006-05-23 19:04:28


Ik zou als ik jullie was eerst je behandelend arts raadplegen, hij/zij kan dan evt andere medicatie voorschrijven. Groetjes

label.Geplaatst op 2006-06-15 16:13:22

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren