© 2024 solvo B.V.

Medicijnen migraine en atacand.

Ik heb een lekkende hartklep waar ik niet aan geopereetd kan worden,omdat ik vorig jaar een long ben kwijt geraakt door kanker.Ik heb altijd last van migraine.Van de cardiologe heb ik atacand 4mg,een halve tablet per dag gekregen.Ik krijg nu nog meer hoofdpijn en ben meer benauwder dan anders.Het middel tegen migraine heet Naramig en daarvan gebruik ik 1 tablet per dag.Kunnen deze 2 medicijnen samen en stel ik me aan of kunnen de klachten gegrond zijn?


Hallo Jordy, Je hoeft jezelf geen aansteller te noemen. Het is namelijk geen kleinigheid wat jij hebt. Zelf gebruik ik ook Atacand en heb ontdekt dat ik alleen de tablet kan verdragen die geproduceerd wordt door AstraZeneca. Zodra de tablet van een andere producent is krijg ik last van nare bijwerkingen. Ook heb ik gezien dat hoofdpijn de meest voor komende bijwerking van Atacand is. Zelf heb ik zelden tot nooit last van hoofdpijn omdat ik namelijk ook 1 Acetylsalicylzuur cardio (kinderaspirine) tablet per dag slik. Misschien is deze laatste tablet een optie om met je cardioloog te bespreken. Succes

label.Geplaatst op 2006-10-22 12:44:19

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren