© 2024 solvo B.V.

Ongerust - koud en warm gevoel op linkerborst

hallo, ik heb sinds gistere een raar gevoel op mijn borst. Soms krijg ik een warme gloed daar (voelt het dus warm aan) en soms wordt het daar ineens koud. Het leek zelfs even dat mijn borst nat was gistere door dat koud gevoel, maar dat was niet. Ik voel mijn hart nu ook echt goed kloppen, ben me dus bewust van elke tik. m\'n hart slaat niet over ofzo, maar begint bij een kleine inspanning precies wel snel sneller te slaan. Ligt die gloed aan mijn hart of zou het gewoon iets aan mijn borst of spieren zijn.


Kan het misschien griep zijn of een verkoudheid? Rook je of niet? Is het pijnlijk of niet? Als je echt twijfelt dan gewoon je huisarts bellen.

label.Geplaatst op 2006-04-12 09:22:52


nee ik ben niet verkouden ofzo. Het doet niet echt pijn, maar het voelt wel anders aan dan anders. Het wordt koud of warm en ik voel mijn hart duidelijker kloppen. Zou het misschien kunnen te maken hebben met stress of spanning? Want ik heb momenteel wel een ander lich. probleem waar ik me zorgen over maak. Alvast bedankt.

label.Geplaatst op 2006-04-12 11:47:14


Zou kunnen door stress ja.

label.Geplaatst op 2006-04-13 12:09:17


hallo, heb ook last hiervan, heb ook pijn tussen de schouderbladen en soms ijskoud gevoel op linkerborst, ben nu zowel bij internist en cardio, weten niet wat het is, maar m'n bloeddruk blijft stijgen, gister 115/160 met 4 bloeddr.verlagers, zelf denk ik aan iets met autonoom zenuwstelsel, dus aansturing vanuit hartzenuwen. weet je al wat meer en merk je dat het erger wordt? ben ook benieuwd naar jouw voortgang, want soms heb ik een zeer onaangenaam 'nat' gevoel alsof r water daar loopt. tot horens Jaeljah

label.Geplaatst op 2007-02-28 14:13:11

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren