© 2024 solvo B.V.

Overslaan van het hart

BESTE LOTGENOTEN, WIE HEEFT ER WEL EENS LAST VAN DAT HET HART OVERSLAAT DAT,ONREGELMATIG IK HEB EEN HARTINFARCT GEHAD EN BEN GEDOTTERD ,DAT IS ALWEER 3JAAR GELEDEN HEB ONLANGS EEN FIETSTEST GEHAD MAAR ALLES WAS GOED,MAAR HIER BEN IK ECHT NIET BLIJ MEE HEB HIER NU AL 4 DAGEN LAST VAN IN RUST EN MET MIJN WERK VOEL IK HET DUIDELIJK. HOOP OP EEN ANTWOORDT VAN IEMAND. GR.ROMIJ.


Vraag bij de huisarts eens informatie op over angina pectoris en atriumfibrilleren. gr. paula

label.Geplaatst op 2008-08-08 17:35:50


Bij privatescan kunt u binnen 10 seconden te weten komen of je een hartaanval kunt krijgen. Mijn vader heeft dit laatst gedaan en hij moest heel erg snel gedottert worden. http://www.privatescan.nl/losse-scan/ct-scan/ct-scan-hartonderzoek hier heeft hij dat gedaan.

label.Geplaatst op 2008-09-26 15:32:40

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren