© 2024 solvo B.V.

Pacemaker

hallo ik ben renate 28 jaar en ik krijg misschien binnenkort een pacemaker omdat de artsen hebben gezien dat mijn hart 4 sec stil heeft gestaan,dat konden ze zien omdat ik een reveal heb.dat was ff schrikken natuurlijk want, het juist zo goed de laatste tijd. ik moet eerst nog wat test ondergaan in december om te kijken of het niet aan me medicijnen ligt. wie heeft er ervaring mee. groetjes renate


hoi, ik werk op de afdeling cardiologie van een algemeen ziekenhuis ik heb zelf geen pace maker maar krijg wel vaak patienten op de afdeling de er 1 nodig hebben...als je wat meer wil weten over de procedure dan moet je het me ff laten weten ok?..groetjes

label.Geplaatst op 2004-02-12 21:21:06


Hallo Renate, Mijn naam is Jeroen en ik ben inmiddels 29 jaar. Ik heb op de dag dat ik 18 ben geworden een pacemaker gekregen. Ik heb inmiddels 11,5 jaar een pacemaker en als ik eerlijk moet zijn merk je er zo weinig van dat er soms dagen voorbij gaan zonder dat je er bij stilstaat. Het is echt een uitkomst voor mij. Ik had zodanig veel hartritmestoornissen dat mijn hart het zelf niet meer bij kon houden. Het ritme was zo onregelmatig dat ik een compleet verstoort hartritme had. Daarom heb ik een pacemaker gekregen. Als je nog vragen hebt mag je me natuurlijk mailen zoveel als je wil. Misschien kunnen we ervaringen delen. Groeten Jeroen, Tilburg

label.Geplaatst op 2004-04-27 22:28:43


NOU IK HEB BEGREPEN DAT JE HARTRITMESTOORNIS HAD EN EEN PACEMAKER HEB GEHAD,IK HEB EEN HARTPRODUKTIE VAN 20 PROCENT EN KRIJG OOK EEN PACEMAKER IK WIL GRAAG WETEN OF DE OPERATIE MEEVIEL GROETJES COR REICHER

label.Geplaatst op 2004-05-09 23:21:04


Ik heb vorig jaar een pacemaker gekregen. Mijn hart had een pompfunctie van ongeveer 18 procent.De ingreep viel heel erg mee.Ik vond het eerder vervelend dan pijnlijk.Ik wens je heel veel sucses.Groetjes Anna

label.Geplaatst op 2004-05-10 04:08:49


Hallo Cor, Ik moet zeggen dat het eigenlijk heel erg meegevallen is. Omdat het bij mij onder plaatselijke verdoving ging kon ik alles meemaken wat ik ook prettig vond. Ben namelijk toch wel bang voor narcose. Het duurde ongeveer twee uur. Het doormeten van de draden is raar omdat je dan je borstkas op en neer voelt gaan. Het is overigens niet pijnlijk. Het herstel ging ook vlot en ik mocht vrij vlot naar huis. Bij de eerste keer dat hij vervangen was kon ik 's avonds al naar huis. Geen probleem dus en maak je zeker niet ongerust!

label.Geplaatst op 2004-05-11 21:12:57


voor mij geld hetzelfde eerder vervelend dan pijnlijk. Mocht bij de laatste keer dat hij vervangen is dezelde avond al naar huis! Ging dus goed en geen complicaties

label.Geplaatst op 2004-05-11 21:14:37


Beste iedereen, Kijk ook eens op ons forum : www.pacemakerinfo.nl/forum Tot ziens dan maar.

label.Geplaatst op 2004-12-01 09:52:04

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren