© 2024 solvo B.V.

Pijn na stent plaatsing

Hallo , ik wil heel graag een antwoord op het volgende, Ik ben voor de tweede keer gedotterd, deze keer zijn er 5 stent geplaatst en mijn aders waren sterk verkalkt. Nu het volgende het is nu 2 weken geleden, dat deze ingreep plaats vond, maar ik blijf nog steeds pijn op de borst houden, bij inspanning, kan dit nog steeds stent pijn zijn? Wie geeft mij antwoord, mijn huisarts ligt in het ziekenhuis, . mijn cardioloog is met vakantie. vriendelijk groet opa snor


Het kan dat u na een geslaagde dotter (met of zonder stent) een aantal dagen / weken pijn op de borst blijft houden. Dit noemt men reperfusie-pijn. De kransslagaderen krijgen een grotere hoeveelheid bloed te verwerken. Op zich zou dit na een aantal weken verdwenen moeten zijn, maar kan altijd langer aanhouden. Advies: Ga langs u Cardiloog, of als u het niet vertrouwd langs de dienstdoende huisarts en leg hem de situatie uit. Een ECG kan zo gemaakt worden.

label.Geplaatst op 2006-08-22 02:01:27

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren