© 2024 solvo B.V.

Pijn op de borst

Hallo,mijn vraag is ,sinds korte tijd ,weet ik dat er iets met mijn hart is ,omdat ik last van mijn linkerborst had een beklemmend gevoel.maar ik dacht het gaat wel over ,het kan een borstspier zijn,of i.d. maar na mijn werk had ik een gesprek ,en diegene zei ,dit is niet goed ,en zo was ik naar een huisarts en daarna een cardioloog geweest ,ook die zei dat er iets was,en dat word nu verder onderzocht,ze hebben alwel een longfoto gemaakt ,waarom weet ik niet,en verder doen ze nog een hartecho,en nog zoiets,maar dan als ik inspan,maar waar het om gaat ,ik heb ook medicatie gekregen voor het hart,maar weet u ,ik blijf pijn houden van mijn borst,een pijn die ook wel weer overgaat maar niet helemaal,het is een zeurdige pijn ,die soms uitslaat,ook mag ik niet inspannen ,ik moet dat allemaal vermijden ,geen fietstocht in een harde wind,end.maar soms ben ik wel bang,want de hart is toch de motor van alles,maar wie kan mij zeggen of dat goed is die pijn die blijfd,wie oh wie .


Pijn op de borst kan ook veroorzaakt worden door maagzuur. Het maagzuur komt dan ter hoogte van het borstbeen, waardoor het lijkt alsof je pijn aan je hart hebt. Een arts kent dit als non-cardiac-chest-pain en dit wordt vaak behandelt met een protonpompremmer. Werkingsduur en veiligheid(bijwerkingen) zijn dan essentiele eigenschappen van zo'n maagzuurremmer

label.Geplaatst op 2004-10-05 22:43:30


Wat voor medecatie heb je gekregen dan? Ik denk ook dat de pijn ergens anders vandaankomt en dat ze daarom al die onderzoeken doen, als het duidelijk je hart was dan hadden ze je het wel verteld.

label.Geplaatst op 2004-10-09 16:13:31


weet u ik heb verschillende medicatie gekregen ,ook is er een hartecho gedaan en ergo,daar zijn nog geen uitslagen van,verder de medicatie zijn ,die ik er bij gekregen heb ; crestor=10mg metoprolt sdz ret=100mg carbasal ca card pch=100mg coversyl=2mg vriendelijke groetjes laiferd

label.Geplaatst op 2004-10-10 21:05:21

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren