© 2024 solvo B.V.

Pijnbestrijding

Hallo, Vraag over pijnbestrijding. Mogelijkheid tot bestrijding van vaatkrampen bij angina pectoris........is... Onderhuidsaanbrengen van apparaatje. Wat ruggenmergstimulatie geeft. Vandaar dus seintje naar hersenen, om pijnaanvallen aan te pakken. Weet iemand daar iets van. Bedankt alvast.


Mijn vrouw heeft zo een apparaat, haar ervaring ermee is goed. zonder kan ze maar 100 meter lopen, met apparaast kan zij veel verder lopen zonder in kramp te komen. Kevin

label.Geplaatst op 2008-02-23 17:58:10


Hallo, Bedankt voor reageren. Klinkt heel positief. Ik stel deze vraag voor mijn vriendin. Zelf, is ze ergens bang om er mee te beginnen. Weet je waarom ? Zij zegt,...........ze krijgt aanvallen meestal o.a. bij wakker worden, en ze kunnen heel heftig zijn. Maar........als je nou zo'n apparaatje hebt in laten brengen. Wanneer is het dan op het punt van, dat het een echte hartaanval is. Wordt dat moment niet verdoezeld, omdat apparaat pijn wegneemt. Snap je hoe ik dat bedoel?? Zij zou dan, met wakker worden bijvoorbeeld, i.p.v. de angst tijden aanval, een andere angst krijgen..nl. is er nu een bezig, en merk ik het te laat, als er meer aan de hand is ? Ik kan haar gedachtegang wel begrijpen. En verder..........is ze niet extra beperkt in haar bewegingen, door dat apparaatje. Moet ze niet extra voorzichtig zijn enz. Graag zou ik nog reakties ontvangen. Alvast bedankt voor bovenstaande groetjes

label.Geplaatst op 2008-02-23 18:12:12

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren