© 2024 solvo B.V.

Raar gevoel linkerborst en draaien door hoofd

Hallo, Sinds de afgelopen week heb ik geregeld een raar gevoel op mijn linkerborst. Het is niet constant aanwezig, maar als ik ineens dat rare gevoel heb voel ik ook een raar gevoel in me hoofd (een seconden of minder duizelig/draai door hoofd en raar gevoel in borst). Vraag me af of ik het een tijdje aan kan zien of binnenkort naar de huisarts zal gaan. Pierre


Wat denk je zelf???? Als je het niet vertrouwt moet je naar de dokter gaan.

label.Geplaatst op 2007-06-16 15:16:12


IK ben vrijdag naar de huisarts geweest. Volgens de huisarts gaat het om een stoornis in het evenwichtsorgaan dat vanzelf over gaat in 2 a 3 weken. Maar hopen dat het snel over is. Pierre

label.Geplaatst op 2007-06-20 12:33:31


Pierre, Ik wil je niet verontrusten, maar met het antwoord van de huisarts zou ik zelf geen genoegen nemen. Dat komt omdat ik de relatie niet zie tussen het evenwichtsorgaan (dat in je oreb zit) en je linker borst. Persoonlijk zou ik een second opnion bij een andere arts vragen. Succes

label.Geplaatst op 2007-06-22 18:47:14