© 2024 solvo B.V.

Rare tintelingen

Ik heb eind 2007 een stent gekregen en gebruik hiervoor de nodige medicijnen o.a ascal cardio,plavix,mono-cedocard,metoprolol en simvastines. de cardioloog heeft ook gecontateerd dat ik instabiele angina pectoris heb. Een maand geleden werd er door de huisarts gecontateerd dat ik last heb van een depressie, ik heb hiervoor citolapram gekregen. Twee weken terug kreeg pijn op mijn borst, hiervoor heb ik isordil voor onder de tong deze heb ik toen ingenomen dit hielp direct maar ik kreeg tegelijk een heel raar gevoel door mijn lichaam waar ik er norm bang voor werd. Het was een soort tinteling/prikeling/rilling die in begon in mijn hoofd en die door mijn hele lichaam tot aan mijn voeten ging, dit gebeurde wel 3 of 4 keer achter elkaar. ik had de isordil voor onder tong al wel vaker gebruikt maar nooit dit gevoel gehad. Gister avond zat ik rustig op de bank toen ik weer dat gevoel kreeg, ik schrok hier ernorm van en kreeg een gevoel van paniek over me, dit keer was het heviger dan de vorige keer, deze keer had ik geen isordil gebruikt. Ik en mijn vrouw maken ons ongerust hier over. zou er interactie zijn met de citolapram, ik overweeg om hier dan ook mee te stoppen wie weet waar door dit kan komen, ik heb zelf het gevoel dat het met mijn bloed te maken heeft. Graag andwoord

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren