© 2024 solvo B.V.

\"Re: snel (over)verhit\"

@OZZI--ik hoop dat je hier nog wel ns kijkt en dit leest. ------------------------------------- ik las je bericht 01-02. ik heb hetzelfde en schaam me als ik een winkel in moet. inderdaad,ik ben ook nat van zweet,de straaltjes lopen met warm weer van mn gezicht en als ik in een koudezone kom moet ik me beschermen.ik heb altijd een vest of shawl bij me. de huisarts \"weet t niet\" (huisartsen hebben geen tijd meer om na te denken tegenwoordig) k heb een verwijzing gevraagd en de internist \"denkt\" dat het nog een overgangsverschijnsel is, ook een snel antwoord.en nog sneller: Hij weet wel een middel,maar daaraan begin ik niet als ik niet weet waar vandaan dat zweten komt. na zelf nadenken: het is opgekomen na medicijn tegen bloedruk waarvan ik loom en lusteloos werd,dus minder beweging,vaak zitten,niet meer met sport bezig zijn, dus moe zijn. ik ben bezig een andere ha te zoeken.en horen of die het wel kan weten. iemand op dit forum misschien????


Lees de bijsluiter eens goed en kijk naar de bijwerkingen die vermeld staan.Als je lichaam zich een beetje ziek voelt,gaat het met temperatuurverhoging proberen de indringer, in dit geval het bloeddrukmedicijn te doden.Is in feite een normale reactie van het imuunsisteem, maar eigenlijk ongewenstIs het werkelijk het medicijn, die dat veroorzaakt,moet de huisarts een ander middel zoeken, of de dosis van het huidige medicijn verlagen. Snel oververhit, door de overgang kan er ook op lijken en is wel vervelend.Deze hoeven niet langdurig te zijn en gaan als je het kunt negeren vanzelf weg. Voor jouw bloeddruk, zou het goed zijn, om jouw levensstijl te bekijken. Ben je druk,of een gejaagd persoon, is jouw eetpatroon goed. Verkeerde voeding kan jouw bloed verdikken en meer vocht vast houden. Daarom zit er in veel bloeddrukmedicijnen ook een vochtafdrijver ingebouwd en daar kan je best je beroerd onder voelen met de reactie van het lichaam, om via temperatuurverhoging dit te onderdrukken.Succes.

label.Geplaatst op 2009-10-24 02:33:30

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren