© 2024 solvo B.V.

Regio

Zijn er hier ook mensen die last hadden met het geen dat je buiten de regio van het amc valt?? Ik loop al bij een vaatchirug en een internist van het amc. Nu heb ik gevraagd om een cardioloog in het amc. En kreeg een brief thuis dat ik buiten de regio zat??? Ik woon namelijk in Amsterdam noord. Zijn er nog meer mensen zoals ik?? En wat kun je er tegen doen??


ik vind dit een beetje vreemd. Ik woon omg.eindhoven en ga naar een cardioloog in het a.z.m.( maastricht) Maar ik heb zelf gekozen waar ik heen wilde.Ik had ook naar utrecht, nijmegen of amsterdam kunnen gaan. Ik zou hier verder mee gaan als ik jou was in ieder geval meer informatie erover opsteken. succes marijke

label.Geplaatst op 2004-04-22 11:58:56

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren