© 2024 solvo B.V.

Snel (over)verhit

Na een matige inspanning (een minuut of 5 lopen bijv.) of als ik wat nerveus/enthousiast ben, krijg ik het al heet en zweet ik direct. Ik ben aan het uitzoeken waar dat nou aan kan liggen. Doordat ik niet helemaal goed door mijn neus kan ademen, hier ben ik al aan geopereerd, gaat mijn ademhaling al snel in een hoger tempo, waardoor ik het waarschijnlijk warm krijg. Maar komt dat nou door een te hoge bloeddruk of moet ik meer aan mijn conditie werken? Met name dat snel warm krijgen en zweten is irrirant. Met deze kou word je nat en krijg je het nóg kouder !


Je zegt dat je door je neusoperatie sneller ademhaalt, maar je kunt toch ook leren rustig door je mond te ademen? En misschien moet je bloeddruk een paar weken in rust laten meten. Om te weten of ie erg hoog wordt bij inspanning. sterkte

label.Geplaatst op 2009-05-20 13:24:46

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren