© 2024 solvo B.V.

Snel warm

Ik weet niet of dit het juiste onderdeel van het forum is voor deze vraag. Zo niet, mijn excuses. Het gaat om het volgende: ik heb het zo snel warm. Bij de minste of geringste inspanning krijg ik het al warm en begin ik af en toe zelfs al te zweten. Erg vervelend! Waar kan dit aan liggen en belangrijker nog, wat doe ik er aan? Alvast bedankt voor jullie reacties.


Beste Ozzie, Deze vraag kan je toch ook aan je huisarts voorleggen? Is niet zo'n gekke vraag, misschien is er een simpele verklaring voor!! Bellen!! Doen!! Wacht nooit te lang met iets, ookal denk je dat het niet zoveel voorstelt. Beste, Rdea

label.Geplaatst op 2004-11-17 19:41:32


Hoi Ozzie, ik vraag me af of je al een oplossing hebt voor je probleem. Ik zit nl. met hetzelfde en zoek over heel het internet, maar jouw vraag is het eerste wat ik vind dat overeenkomt! Laat het me weten als je een oplossing gevonden hebt. Bedankt. Heb dit zelf al aan mijn huisarts en neuroloog voorgelegd maar die halen hun schouders op.

label.Geplaatst op 2005-10-28 15:55:16


Hoi Anemoon, ik heb er nog niet echt een oplossing voor, maar het heeft denk ik te maken met stress. Toen ik het bericht schreef was ik vrij vaak gespannen, omdat het in mijn leven niet lekker liep. Ik heb nu een stuk minder last van opvliegers, hoewel het nog weleens voorkomt. Ik heb een nieuwe baan en een huis enzo, dus dat heeft mijn situatie danig verbeterd. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. gr.

label.Geplaatst op 2005-11-01 15:00:27


Het is niet te geloven, maar ik heb er wéér last van. De huisarts zei dat het niks ernstigs was (wat heb je aan die lui), terwijl ik er zeer veel hinder van ondervindt (constant zweten, moe zijn, niks kunnen ondernemen vanwege de warmte enz.). Ik laat m'n bloed onderzoeken, maar daar zal wel niks mis mee zijn. Stress is het niet, want ook als ik ontspannen ben, heb ik het. En of het nou 10 of 30 graden is, dat maakt niet veel uit.

label.Geplaatst op 2007-08-06 20:46:23

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren