© 2024 solvo B.V.

Sperma en medicijnen.

Hallo Sinds een week slik ik eenmaal daags micardisPlus 80/12,5 mg,omdat mijn bloeddruk 220/130 was.Ik voel me verder goed. Ik heb nu bruinig sperma. Is er een verband tussen bloeddrukverlagers en de kleur van sperma? Hahner


hallo ik heb het opgezocht maar ik kan de genoemde bijwerking niet plaatsen. het is algemeen bekend dat beta-blokkers wel impotentie kunnen geven. het middel dat u heeft voorgeschreven gekregen wordt meestal gegeven als ander bloeddruk verlagende middelen niet tot nauwelijks helpen. micardisplus is een combinatie preperaat van verschillende stoffen die ervoor zorgen dat de bloeddruk omlaag gaat. u zou kunnen overleggen met uw huisarts of cardioloog voor een ander middel na wel het noemen van de reden dat u dit wil.

label.Geplaatst op 2005-09-11 12:34:29

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren