© 2024 solvo B.V.

Stekende pijn linker borst

Ik kreeg vandaag na het traplopen een stekende pijn op mijn linker borst. Na rustig in-en uitgademd te hebben ging de pijn weg. Wel hield ik een drukkend gevoel op die plek over. Ik sport intensief ben 51 jaar rook en drink niet. Ik gebruik Atenonol 25mg(1x daags) tegen hogebloeddruk, maar ben twee weken overgegaan op een halve tablet per dag, omdat ik last kreeg van duizeligheid. Wat heel goed geholpen heeft(tegen de duizeligheid) Kan iemand mij vertellen of die stekende pijn het gevolg daarvan is?(halve tablet in plaats van een hele)


dit kun je beter aan je dokter vragen. heb je de halve tablet ook in overleg met je dokter gedaan of zelf bedacht? ik wil je nergens van beschuldigen hoor, maar veel mensen rommelen zelf met hun medicijnen. ik weet niet of de stekende pijn van de medicatiewijziging kan komen, maar zou wel even naar de dokter gaan als het weer gebeurd. groetjes

label.Geplaatst op 2005-06-07 12:05:32


Ik ben het met de opmerking van rings eens. Verander je medicatie nooit op eigen gevoel of naar eigen goeddunken. Als aanvulling wil ik nog wel kwijt dat een verandering van medicatie vaak pas na 6 tot 12 weken merkbaar wordt. Nogmaals, volg het advies van rings en neem contact op met je arts. succes

label.Geplaatst op 2005-08-18 19:28:04


Dit komt mij bekend voor als ik mij te veel inspan krijg ik die zelfde problemen vaak doe ik daarna gewoon even wat rustig aan. (soms krijg ik het benauwd of zweetbuien) ik denk altijd gaat wel weer over (slechte eigenschap). Maar kan iemand mij helpen uitleggen wat het verschil is tussen ATENONOL en ATENOLOL bij de apotheek zeiden ze dat het altijd atenolol is geweest maar ik weet zeker dat er op de ouwe doosjes atenonol stond. En ik vermoed dat atenonol beter was, maar ja wie ben ik.

label.Geplaatst op 2006-06-06 20:21:57

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren