© 2024 solvo B.V.

Stent wordt niet geaccepteerd....

Hallo, Mijn vriendin ligt op t ogenblik weer in het ziekenhuis. Plotselling weer opgenomen met zelfde klachten als paar weken geleden....toen was het een hartaanval. Ze hebben daarom gedotterd en een stent geplaatst. Maar wat blijkt nu? De pijn die ze nu had, komt omdat haar lichaam de stent niet accepteert. Als gevolg daarvan, gaat haar ader dicht zitten, als een soort kramp zal ik maar zeggen. Dat hebben ze dus ontdekt. Ze ligt vanaf vrijdag in het ziekenhuis....en ze mag morgen waarschijnlijk weer naar huis. Maar ze is nu helemaal doodsbang. Omdat het weer kan gebeuren. Ze krijgt wel preventieve medicijnen, en medicijnen voor als het gebeurt. Alleen, ze is nu helemaal haar vertrouwen kwijt. Wie heeft er nog meer van deze situatie gehoord? Alvast bedankt voor eventuele reakties...


Bah wat naar. Hier ook zo\'n probleem gehad, gedotterd en 3 maanden later, na een avondje hartrevalidatie, einde oefening stent, dicht geklapt!!. Het ZH in met een hartinfarct en het waar de stent zat was weer dicht. 30% van linker kamer werkt niet meer. Na een onderzoek en test van de cardioloog bleek dat er ook geen muziek meer inzat. Jammer maar je moet er mee leren leven. Het belangrijkste is ACCEPTEREN!! gr.

label.Geplaatst op 2006-03-03 10:24:19


Had geen reaktie meer verwacht. Bericht was al lang geleden geplaatst. Dus, dacht na lezen van reaktie. Toch ook nog even reageren. Mijn vriendin tobt nog steeds. Herhaaldelijk de zelfde krampen als bij hartinfarct. Dan gebruikt ze spray. Ze noemen de aandoening Angina Pectoris. Vaatkramp wordt het nu bij ingedeeld. Er is mogelijkheid op verandering, als stent goed ingekapseld is. Kan 5 tot 6 maanden duren. Ze is op de helft. Maar, tis ook mogelijk dat het niet goedkomt. Vind het zo erg voor haar. Had gehoopt, dat er iemand hier een reaktie kon geven met.... Heb ik ook gehad.....dit en dat gekregen.....en het heeft geholpen. of Houd moed, na zoveel maanden, was het weer goed. Helaas.....niet zo'n bericht. Geef haar zo graag wat hoop. Maar in ieder geval bedankt voor deze reaktie. En het allerbeste......

label.Geplaatst op 2006-04-15 09:24:09

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren