© 2024 solvo B.V.

Tintelende vingers

Ik heb een vraag en die is alsvolgt : Ik heb een vernauwing aan mijn hartklep (verder onschuldig) sinds een paar maanden heb ik tintelende vingers nu blijkt na onderzoek dat het geen CTS (carpale tunnel syndroom ) is . Maar nu is mijn vraag zal het misschien iets met mijn hart te maken kunnen hebben ? Ik hoop dat iemand mij kan helpen Groeten M (27 jaar )


Hoi M. Laat voor de zekerheid de vitamine B12-spiegel van je bloed meten. Kan de oorzaak zijn van tintelende voeten en/of handen. Vraag de waarde vergelijk met onderstaande site: http://home.hetnet.nl/~hindrikdejong/ Henk

label.Geplaatst op 2004-04-18 14:19:54


Het carpaaltunnelsyndroom is een plaatselijke zenuwontsteking en/of spierverkwijning t.g.v. een peesschedeontsteking(vochtophoping).Ontstaat door overbelasting van pezen en spieren. Ik leg de link niet naar hartproblemen. Misschien kan iemand anders het uitleggen? Groetjes Rwt

label.Geplaatst op 2004-06-09 09:26:59

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren