© 2024 solvo B.V.

Trillingen, heftig bonzen bij inademen

Al een tijdje heb ik een heel raar gevoel tussen mijn borstkast of iets lager. Ik kan niet goed omschrijven wat het is, maar als ik \"diep\" inadem of gewoon goed wil dooradem naar de buik, voelt het alsof mijn hart tussen mijn borst een paar keer heel snel achter elkaar flink hard bonst. Het lijkt ook wel een soort van trillen. Het is alleen bij het inademen en ik heb het ook niet altijd. Het zijn van die momenten net als ik rustig zit, maar vooral als ik lig! Als ik me verdraai wil het wel eens verdwijnen. Weet iemand wat dit kan zijn? Diana


Zeer waarschijnlijk is dit gewoon normaal. Normaal gesproken gaat je hart sneller kloppen bij inademing. Als je heel diep inademt en je let er op, dan merk je dat. Ook als je rustig ademhaalt, klopt je hart sneller bij inademen (voel maar eens aan je pols bv).

label.Geplaatst op 2006-01-03 00:08:11

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren