© 2024 solvo B.V.

Troponine 0.06 en dan overgaan op hartcatheterisatie?

Mijn moeder heeft begin vorig jaar een druikend/benauwd gevoel gehad op de borst. In het ziekenhuis van Weert besloten ze over te gaan op een hartcatherisatie omdat na bloedonderzoek bleek dat het troponine in het bloed 0.06 was,dalend naar 0,04. Mijn vraag is: is dat normaal dat een cardioloog zo snel al over gaat voor een hartkatheterisatie? Mijn ma had in die periode veel stress dat verklaard ook die druk op haar borst en een gevoel van een dicht geknepen keel. Ze wou niet in het ziekenhuis blijven en \'n arts daar zei \'n paar keer: het is aan u als je dit jaar nog onder de grond wilt liggen, daar werd mijn moeder bang van en is over gegaan tot behandeling.

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren