© 2024 solvo B.V.

Vaste brok/ druk in hartstreek als ik buk

Hallo ! Reeds enige tijd heb ik last van een beklemmend en vast gevoel in mijn borst/hartstreek en soms het gevoel dat mijn hart overslaat. Ik ben hier nog niet mee naar de dokter geweest, omdat ik een periode van spanning heb gehad en ik het hieraan toeschreef. Nu heb ik echter een specifieke klacht erbij: Als ik VOOROVER BUK voel ik direct een soort vaste BROK en druk in mijn borst/hartstreek. Ik kan hier niets over op internet vinden. Heeft iemand hier wel eens van gehoord ? Ook heb ik als ik lang heb gebukt, moeite om gelijk goed te staan en ben ik nog even licht in mijn hoofd. Weet niet of dit er wat mee te maken heeft ... Alvast heel erg dank voor je antwoord. Anne


Ik zou me hier niet teveel zorgen over maken. Klinkt niet echt ernstig. Je moet pas naar de huisarts gaan bij (drukkende) pijn op de borst die wordt veroorzaakt door inspanning en die weer weg gaat als je even rust. Pijn verergerend bij bukken kan wel passen bij maagzuur, maar daar lijkt het ook niet echt op. Als je na het bukken voorover komt en duizelig wordt, is dat niets anders dan een normale reactie. Het bloed stroomt even weg uit je hoofd.

label.Geplaatst op 2004-09-10 23:57:08

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren