© 2024 solvo B.V.

Vliegen na een hartinfarct

Mijn vader van 60 jaar is vorige week opgenomen ivm hartinfarct. Heeft een week later een hart katheterisatie gehad en vandaag een dotterbehandeling. In zijn kransslagader zit nu een stent. Ik weet dat je na een hartinfarct niet mag vliegen. Maar voor hoe lang niet? Mijn vraag is; mag hij op 7 oktober weer vliegen? Wij gaan dan nl. op vakantie naar USA. Gelukkig hebben we wel een annuleringsverz. afgesloten. Ik hoor graag jullie reactie\'s.


Beste is toch om de arts even te bellen en na te vragen.

label.Geplaatst op 2006-09-07 13:59:34


Nope, hij mag dus niet vliegen. We hebben een medisch verklaring van de cardioloog ontvangen.

label.Geplaatst op 2006-09-09 11:01:54

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren