© 2024 solvo B.V.

Wat heb ik?????

Hallo Ik heb ongeveer een jaar last van verschillende klachten. zoals: steken op me borst, duizeligheid, moeheid trillingen. Gevoelige darm met af en toe darmkrampen laag in mijn buik (als ik druk op mijn borst is dat erg pijnlijk) en pijn in de top van mijn vingers en tenen, heel raar het lijken wel kleine steekjes. ik ben erg bang iets ergs te hebben (iets met mijn hart of kanker) ben verschillende keren bij de huisarts geweest.heb twee keer een bloedonderzoek gehad er kwam verder niks bijzonders uit alleen dat ik een lichte vorm van huisstofmijt heb. Ook is er laatst een algemene test gedaan voor sporters toen hebben ze even naar mijn hart geluisterd was verder wel goed. Ik weet niet wat ik nu moet doen en wat ik nou heb. Iemnand een idee wat het zou kunnen zijn? groeten chris


het lijkt wel op de klachten die ontstaan bij hyperventilatie...is daar al eens naar gekeken?

label.Geplaatst op 2006-03-19 11:05:59


Nee daar is niet echt naar gekeken.

label.Geplaatst op 2006-03-19 11:13:27


Nou ik heb zo ongeveer het zelfde gehad, alleen dan zomaar ineens dat ik gewoon instortte, ik ben toen naar het ziekenhuis gebracht en hebben ze mij helemaal onderzocht. hartfilmpje en al gemaakt. daar kwam verder niets uit. En dus heb ik waarschijnlijk wel eens last van hyperventilatie heeft men gezegt. Als je het nog een keer heb dan moet je kijken of je ergens een zakje kan vinden en dan door dat zakje in en uit ademen. Dat werkt meestal wel. Maar als het aanblijft en het wordt ergen dan zou ik toch nog een keer een hartfilmpje laten maken ofzo. Maar het zou ook gewoon een alergy kunnen zijn voor mijten. Als ik jou was zou ik dat verder laten onderzoeken. Dan weet je ook de oorzaak en dan kan die verholpen worden. Groetjes jamil

label.Geplaatst op 2006-04-06 00:21:03

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren